Natuurlijk Voorwaarts is Edith Munsterman. Zij organiseert en begeleidt wandelingen in Europa. Om haar bedrijf beter in de markt te kunnen zetten vroeg zij aan Marloes Morshuis om hiervoor een concept te ontwikkelen. Dit concept heeft geleid tot een nieuwe huisstijl, flyers, een beursstand en een vernieuwde website. Op de vakantiebeurs in Utrecht zal het nieuwe concept voor het eerst getoond worden.
Wandelen met Edith
Het bijzondere aan Natuurlijk Voorwaarts is dat je altijd met Edith wandelt. Naast gids is zij coach en ze kan je tijdens de wandelingen ook op persoonlijk vlak begeleiden, als daar behoefte voor is.
Natuurlijk
In het ontwerp heb ik gezocht naar een verbeelding van de naam: Natuurlijk Voorwaarts. De pijl geeft de beweging aan, de verspringing in de letters het natuurlijke, niet rechtlijnige. De kleuren groen, blauw en bruin staan voor de natuur: water, lucht, grond, bomen, planten.
Website
Voor de website maakte ik een geheel nieuw ontwerp dat Joël Dellaert van Webjoel heeft omgezet in een op Joomla gebaseerde website. Joomla is een cms-systeem waarmee opdrachtgevers zelf op eenvoudige wijze content aan hun website kunnen toevoegen.
Geef een reactie